chingu.....

Saturday, December 18, 2010

korea oh korean.......

smkn hr aku smkn MINAT dgn dunia hiburan KOREA....why????....hehehe....nie sume sbb plkn n p'nyanyi KOREA sume cute2 n nsem2 (yg lelaki je erk).....mmg memikat ati sanubari lorh....lg pun jln cite drama2 KOREA s'akan2 dekat dgn jiwa aku.....ckp psl lagu2 KOREA plak...walaupun x paham satu patah haram pun senikata lagu tu....irama n cr penyanyi KOREA m'nyanyikan lg tu mmg m'buatkan aku b'mnt untk dgr lg tu b'ulg2 kali......aku mmg mnt giler2 ngan jang geun suk,kim sang bum n lee hong ki....



        
                                                                 my chenta hati...huhuhu

smp di sini aje post aku kali ni.....aku akn smbg psl KOREA OH KOREAN x lme lg....wassalam....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...