chingu.....

Saturday, December 25, 2010

suatu ketika dahulu.......

kali ni aku cite pasal aku mse kecik2 dulu.....wakaka....dulu comel....skrg b'tmbh2 cmlnye....wakaka....aku rindu zaman kanak2 ribena aku dulu...hurmm...andai dpt ku undur waktu dalam dunia...hurm...(berangan lagik)......huhu.......byk pengalaman pahit dan manis...hurm....igt dulu kecik2 kne denda ngan ayh sbb nakal sgt.....n adekalanya akulah yg dimanjakan...almaklumla....aku srg je puteri...wakaka....poyos....setiap ape yg aku lalui dlm khdpn aku dr dulu smp skrg mmg byk m'beri pengajaran kpd aku dan lbh b'hati2 dalam kehidupan aku...hurm....sume org pernah susahkan......hurm....skrg....x mau sdh2 ah...biarla mse tu b'lalu......yg pntg mse dpn aku....aku capai cita2 aku......aku akn cbe dptkan ape yg aku impikan selama ni...iaitu belajar di HARVARD UNIVERSITY dlm bidang EXECUTIVE EDUCATION...(berangan je lbh)...aku pun x tau same ade aku dpt ke x bljr kat sne....apepun kalo x dpt study kat sne pun.....study kat unversiti yg ade kat MALAYSIA ni pun ckpla......asalkan aku dpt capaikan impian mak n ayh untk tgk aku genggam segulung ijazah di atas nme aku sndr......dan akhirnya b'jaye dlm hdp dan tlg drg........hurmmmmmmm.......amin.....krg nak tgk aku mse kecik x???...x nak tgk sdh...wakaka....aku selitkan gmbr2 aku mse kecik2 dulu untk tatapan krg sume.......















 chumel x???wakaka....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...