chingu.....

Wednesday, December 29, 2010

persediaan untk kembali ke sekolah...........

 uwaaaa....thn dpn dah jd senior kat sklh..huhuhu....thn last di SMKDMT sbg student....huhuhuhu...dan yg plg pntg....aku akn m'hadapi peperiksaan STPM thn dpn....psl p'sediaan....hurm.....95% complete.....gugugaga....x ssh nak cr keperluan coz JUSCO melaka sentiase menanti aku untk m'beli keperluan p'sekolahan kat sane....huhu...dr beg sampaila alat tulis...sume beli kat sne.....untk keperluan bljr plak....ade yg kne beli kat koperasi sklh...mmg seksa la nak beli brg....krg tgk pic bwh ni.......

ni la situasi kat sklh aritu....kne b'diri slm beberape jam br dpt byr...huhu....berebut-rebut....sape yg kne tlk tu mohon ampun erk...lgpun sape srh krg tolak aku.....wakaka

uniform dah siap tempah....fuh...kuning hitam.....itu bkn wrn kesukaan aku...tp x per....aku kena pakai jgk.....


huhuhu....beberapa hari lg aku akn mula memakainya......


pasal buku plak....aku x perlu risau sgt....buku2 abg aku msh blh digunakan lg....huhuhuh....jimat sikit....buku teks STPM bkn mrh....blh capai RM 40.00 sebuah.....huhuhu......


fuh......pasni ngadap buku setiap mase.....mmg masyuk ar....

x sabar nak kembali ke sekolah....huhu....aku dtg ke sklh dgn harapan untk b'jaye dlm hdp aku.....hurm...x mo main2 lg pasni...yg pntg target aku nak dapat pointer 3.50 ke atas t'capai...AMIN....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...